Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Gimme some lovin' kathystera

 Τουρουρουρουρουρου ρου...... του ρουρουρουρου ρου χει ....
καλά μην το γαμήσω κι άλλο η συνέχεια εδώ

Ο τόσος δας λοιπόν ένας εξαίρετος νέος μου ζήτησε να συμμετέχω και 'γω σαν παιχνιδιάρης πιτσιρικάς που είμαι ως γνωστόν αναφέροντας ποια πράγματα αγαπάω. Βέβαια εγώ τους αγαπάω όλους και κακό λόγο δεν μπορώ να πω για κανένα όπως έχετε όλοι διαπιστώσει και είναι λίγο δύσκολο να διαλέξω .Αλλά τέλος πάντων θα το κάνω και επειδή πάντα είμαι ο τύπος που σου την σπάει δεν θα προσκαλέσω άλλους δέκα παρά μόνο έναν. Enos Daniel Cooper ή αλλιώς Paki Kentucky μπορείς να απαντήσεις και εδώ άμα θες. Μόνο μην απαντήσεις πχ. 1. ο μπάφος, 2. η μαύρη, 3. η φούντα, 4. το τσιγαριλίκι, 5. το τρίφυλλο κτλ.

Αγαπάω λοιπόν...

1. την ζωή
2. τον έρωτα
3. τις απαντήσεις μοντέλων
4. την Chloe Lamb (θεαααα)
5. το ζουζουνονιαουγουτσουγουτσου μου 
6 . τους γλυκούς αναγνώστες μου


Και σοβαρά τώρα ναι... Αγαπάω...

1. την μυρωδιά του βουνού
2. τις πρωινές κλανιες
3. την μπάλα
4. το τσίπουρο με παρέα το μεσημέρι
5. τις γάτες φυσικά
6. τις βραδυνές βόλτες με το ποδήλατο
7. τα σύννεφα
8. τους ασόβαρους ανθρώπους
9. τα ταξίδια και την προετοιμασία τους
10. εκείνη που με αντέχει

28 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Howdy dude?
Lemme just spit that shit, and i'll tell ya what i luuuuv

chchchchrrr-(SPIT!)

(aw fuck ...wasn't tobacco, you just made me spit my hush brownie!)

So here goes the shit:

I love
1. My mom and pops
2. The dealer i had before i died (deputy sheriff Jackson)
3. Skittles (dude, that's the shit when it comes to munchies)
4. My mentor Mr Mark Emery
5. My dawg.. even his fleas were potheads man!
6. My new after-death nature cause it enhances my personananality
7. A tittie bong i met on camp the other day (i think she likes me too)
8. California after November 2010

and i left my favorites for last..

9. My stash
10. Reading your blog after a blunt the size of Mississippi

kathysteras είπε...

Η άπονη μοίρα έπαιξε για άλλη μία φορά άσχημο παιχνίδι στον πάκι. Γι'αυτό αφού το κωλομπλόγκερ μου κάνει κόλπα και τρώει σχόλια θα το βάλω εγώ. Είπε λοιπόν ο πάκι....


Howdy dude?
Lemme just spit that shit, and i'll tell ya what i luuuuv

chchchchrrr-(SPIT!)

(aw fuck ...wasn't tobacco, you just made me spit my hush brownie!)

So here goes the shit:

I love
1. My mom and pops
2. The dealer i had before i died (deputy sheriff Jackson)
3. Skittles (dude, that's the shit when it comes to munchies)
4. My mentor Mr Mark Emery
5. My dawg.. even his fleas were potheads man!
6. My new after-death nature cause it enhances my personananality
7. A tittie bong i met on camp the other day (i think she likes me too)
8. California after November 2010

and i left my favorites for last..

9. My stash
10. Reading your blog after a blunt the size of Mississippi

kathysteras είπε...

Howdy ho...

Dude 7 out if 10 was about pot. Reading you gets me high duuuuude. You 're my dawg man. My dawg and THEY TOOK OUR JOBS!!! theytookutou !!! tookuuuukuuuu!!!!

Gogoth είπε...

they took our JERBS!
rubble rubble rubble rubble

Δραπέτης είπε...

Χααχαχα καλησπέρα!

kathysteras είπε...

Καλησπέρααααα.

τόσο δα σε λέω είπε...

δις ιζ μάντνες

ephee είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

gimme a break man, i'm a bong, what did you expect me to love, america's next top bimbos?

Flonsavardu είπε...

χαχαχα καλό

εγώ έχω να πω: 10; αουυυ. (επιφώνημα σαχλής γκόμενας που δείχνει ότι είπες κάτι γλυκούλι)

kathysteras είπε...

Τόσο δα....
This is Spartaaaaa!!!!! agrrrr

Paki...
Hell yeah bimbos rock dude...

Flons μήπως εννοείς ''άχου του μωρέ το γλυκουλομιαγουτσου γουτσου του'' ;

Πασχαλίτσα Τιμωρός είπε...

Δεν καταλαβα τι γίνεται εδώ...Είναι ενδοαστείο;; (κλασσικό σπασαρχίδικο άτομο που θέλει να χώνει τη μύτη του στα ενδοαστεία..)

kathysteras είπε...

To they took our jobs; Από το south park είναι δες εδώ. Και σιγά το σπάσιμο δικός μας άνθρωπος είσαι.

kathysteras είπε...

Dey tuk er jerbs !!! Dey turk mah jerb !!! durkur duur !!!! (μου κόλλησε τώρα)

amalthia είπε...

κι εγώ μαστούρωσα κάπως με τα σχόλια...

...γουστάρω.(κοιτάω δεξια κι αριστερα με απλανες βλέμμα και ενα ηλίθιο χαμογελο κουνωντας το κεφάλι πάνω κάτω αργά αργά)

yeah

kathysteras είπε...

Braaa this wall is moving i'm telling ya... Geez dat poster just blinked on me dude.

(πολύ μου αρέσει η παράνοια στα σχόλια αυτού του ποστ μας έφτιαξε καλά τελικά ο πάκι με τα ωραία του)

amalthia είπε...

Ι see dead people,Michael Michael com' i'm all wide n'white for yo thung

τόσο δα σε λέω είπε...

χερπ ντερπ

Manouli είπε...

Λοιπόν, εγώ (όπως έγραψα και σε ένα άλλο μπλογκ) θα επανέλθω στα μπλογκοδρώμενα όταν αποφασίσετε όλοι σας να ξαναγράψετε αυτά για τα οποία γουστάρω να σας διαβάζω και όχι 10 πράγματα που αγαπάτε ή 10 πράγματα που μισείτε ή 10 πράγματα που άει σιχτίρι!!

Πού να πάω να διαβάσω κάτι που δε θα απαριθμεί; Έλειψα και εγώ μερικές εβδομάδες από εδώ μέσα και τα παίξατε όλοι σας;

Ενημερώστε με παρακαλώ όταν επανέλθετε.

Ευχαριστώ πολύ.

(το Νο 2 σου, καταπληκτικό!)

kathysteras είπε...

Manouli υπάρχει κορεσμός δεν έχουμε όλοι την ζωντάνια σου, έχει πέσει κούραση και ψυχολογική πιέση. Δεν ξέρω αν θα επανέλθω να σου πω την αλήθεια ποντάρω πολλά στην αλλαγή του καιρού επειδή ο ήλιος δεν με εμπνέει καθόλου.

Manouli είπε...

Να παραγγείλω σύννεφα και βροχή αγόρι μου; Αν είναι να σου ξαναέρθει, πες το εσύ και το έκανα εγώ!

Να περιμένουμε όμως μέχρι την επόμενη Παρασκευή που έχω γεννέθλια (μην τα περάσω στη βρόχα μέσα), ok;

kathysteras είπε...

Ναι ναι δεν με χαλάει θα περιμένω. Οκ έκλεισε manouli.

Jerry Jedelou είπε...

φαντάσου κάθυ μου να είσαι το πρωί στο βουνό και να κλάνεις.. τι μυρωδιά ε;;;;;;;;;;;;;;; (1 και 2 ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ)

kathysteras είπε...

Γάμησε τα ,τι απόλαυση.... Και μετά να δημιουργείται χιονοστοιβάδα από τον βρόντο και να τρέχω να ξεφύγω....

Coffeemug είπε...

έχω χάσει πολλά επεισόδια. μάλλον έλειψα πολύ

kathysteras είπε...

Μπα όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν στην κλασική μιζέρια είμαστε.

Parakmiako Ergaleio είπε...

Oson afora ta sprwksimata...sprwkse ki esy mpas kai epiviwseis :P
Emena m'aresei na pianw kagelo kai ama plhsiazei kaneis, na sprwxnw diakritika me ton kwlo hahahahhhh! De masame \m/

kathysteras είπε...

Δε μασάμε εννοείται... Εγώ συνήθως κάνω βρωμοδουλειά.Δηλαδή το παίζω άνετος προσπαθώντας να κρατήσω την ισσοροπία μου αλλά μόλις με σπρώξει δυνατά κάποιος κάποιος τον αποκρούω με βία. Αποτελεσματικότατο.