Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

Η Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων

  Η Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων είναι από τις ταινίες που πρέπει να σου αρέσουν αφού και ο τιμ μπάρτον ανήκει στην κατηγορία των σκηνοθετών που όπως λέω μας επιβλήθηκαν ,αλλά με αυτό θα ασχοληθώ σε άλλο ποστ. Φυσικά και δεν μου άρεσε και την αποτυχία την αποδίδω σε δύο παράγοντες πρώτον θεωρώ ότι ανεξάρτητα της ηλικίας σε όλους μας έχουν αποτυπωθεί οι χαρακτήρες του κινούμενου που είχε γυριστεί καμιά εξηνταριά χρόνια  πριν δηλαδή ο καπελάς ήταν ένας τρελόγερος όχι ένα τεκνό με καμένα μαλλιά και οι μόνοι χαρακτήρες που στάθηκαν στα ύψος τους ήταν ο γάτος και η κακιά βασίλισσα που και αυτή καταντούσε κουραστική .Δεύτερον ο μπάρτον είχε συνηθίσει να σκηνοθετεί δικές του ιστορίες ή παραμυθάκια άλλων δίνοντας τους σκοτεινή ατμόσφαιρα και ένα βρωμερό υποχθόνιο χιούμορ και μπροστά σε ένα παραμύθι που είναι πιο σκοτεινό και διεστραμμένο απότι ο ίδιος θα ήθελε ποτέ να γίνει θόλωσε μην βρίσκοντας κάτι παραπάνω να δώσει. Οι ερμηνείες είναι κάτω του μετρίου χαλαρά οι χειρότερες από την εποχή του πλανήτη των πιθήκων ιδίως οι εκφράσεις του ντεπ ήταν μία αντιγραφή του willy wonka  και η μουσική κλασική burton/elfman κατάσταση με το τραγικότερο όλων το τραγουδάκι της avril lavigne στο τέλος.
 
                                            Γάτε γαμάς

 Εμένα δεν μου άρεσε όχι επειδή είμαι περίεργος και καθυστέρας αλλά επειδή έτσι απλά είναι κενή, βαρετή, ασύνδετη και αδιάφορη ,δεν μεταδίδει σε καμία περίπτωση την ατμόσφαιρα του βιβλίου δεν πάει να έχει φοβερό μακιγιάζ, κουστούμια και φαντεζί σκηνικά στο τέλος δεν σου μένει τίποτα. Και δίνω ένα παράδειγμα φυσικά για να το καταλάβετε το walz with bashir έχει κουραστικό animation σε πολλά σημεία τραγικό αν το συγκρίνεις με τα αντίστοιχα αριστουργηματικά anime ,αργή πλοκή και σε σημεία βαρετή ενώ οι χαρακτήρες μιλάνε πιο αργά και από τον μπάγεβιτς αλλά είναι φοβερή ταινία ούτε μπιχλιμπίδια, ούτε εφέ, ούτε τίποτα έχει τρομερό καυστικό μαύρο χιούμορ και βασίζεται σε μία αληθινή τραγική ιστορία και όταν τελειώνει και αισθάνεσαι σαν έχεις να χέσεις έξι μέρες και να σε πιάνει κόψιμο. Όταν βέβαια συνδυάζονται και τα δύο τότε έχουμε ένα αριστούργημα σαν το amelie ή το borat (έτσι επειδή ανέβασα απότομα το επίπεδο μου) όταν πάλι δεν συμβαίνει αυτό έχουμε απλά μία συμπαθητική ταινιούλα όπως το alice in wonderland .Φίλε μπάρτον σε αγαπάω, σε εκτιμάω αλλά άλλαξε λίγο στυλ πριν καταντήσεις πιο κοινότυπος και από τους μαλάκες αδερφούς κοεν

Φιλμογραφία των σουπερουαου, τραβάω τα βυζιά μου, αντισυμβατικών crazy motherfucka alternative αδερφών κοέν (παρακαλώ συγκρατείστε τα σωματικά υγρά σας κατά την διάρκεια της ανάγνωσης των ταινιών τους).

1.    Blood Simple                        Φόνος , Δράμα
2.    Miller's Crossing                   Φόνος ,Δράμα
3.    Barton Fink                          Φόνος ,Δράμα ,Μαύρη Κωμωδία
4.    Fargo                                  Φόνος,  Δράμα
5.    The Big Lebowski              Φόνος, Μαύρη Κωμωδία
6.    O brother where art thou?   Φόνος , Μαύρη Κωμωδία
7.    The man who wasnt there   Φόνος, Δράμα
8.    Intorelable Cruelty              Φόνος, Ρομαντική , Μαύρη Κωμωδία
9.    No country for old men       Φόνος , Δράμα
10.    Burn after reading             Φόνος , Μαύρη κωμωδία
11.    Ladykillers                       Φόνος, Μαύρη Κωμωδία
12.    A serious Man  ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΟΝΟ , ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΟΝΟ ,Μαύρη Κωμωδία

Ουαουυυυυυυυ ρε μάγκες είστε σκηνοθετάρες πάρτε τα παπάρια μου και το κολλητάρι σας τον tarantino και άντε γαμηθείτε επιτέλους όλοι κουλτουριάρηδες την είδατε.

2 σχόλια:

amalthia είπε...

δεν σου έφτανε το ΑΒΓΑΤΑΡ ήθελες να δεις και το άλλο μπλοκμπάστερ της χρονιάς!

καλά να πάθεις!

είσαι ένα θύμα ιλουστρασιόν φυκιών και μεταξωτών κορδελών!! και έκαμες και γαλάζιο το βλόγκ σου για να γίνεις πιο ιν!

ψψψψ πλάκα κάνω...ξέχασα να αναφέρω οτι στα προτερήματα μου είναι και το χιούμορ!(αυτό βάλτο και στα ελαττώματα μου όταν είναι αποτυχημένο)

kathysteras είπε...

ειμαι, ειμαι, ειμαι, ποτε δεν το αρνηθηκα πάω να δω τα άπαντα του κισλόφσκι για να βγάλω αυτόν τον δαίμονα από μέσα μου.