Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

Η επιστροφή του ασώτου GTA IV

  Αυτή την φορά θα ρίξω λίγο το φοβερό επίπεδο μου για να προσελκύσω νεανικά κοινά αλλά και κυρίως επειδή οι φοβερές εμπνεύσεις μου όλο και λιγοστεύουν. Ξέρω ,ξέρω όπως είπε και ένας σοφός καθυστέρας αν δεν είχε κυκλοφορήσει το footbal manager ο άνθρωπος θα είχε πατήσει στο Άρη. Και εγώ ίσως να ήμουνα τώρα στο harvard κουλτουριάζοντας ασύστολα αν δεν καθόμουνα να τελειώσω την χρονιά... και μετά την επόμενη και την επόμενη και μετά καλό 2022... Αλλά δεν είναι τόσο πεζός ο λόγος όχι ,όχι είναι πολύ σημαντικός μάλιστα επειδή έχει να κυκλοφορήσει σοβαρό παιχνίδι εδώ και κανά χρόνο .Και επειδή χρόνος για χάσιμο δεν υπάρχει πλέον  και κάθε καήλα πρέπει να είναι εποικοδομητική θα αναλάβω από δω και πέρα την ανάλυση παιχνιδιών κατάλληλων για μεγαλύτερες ηλικίες και άτομα με περιορισμένο χρόνο.


 Ήρθε λοιπόν, ο άξιος διάδοχος των gta η απάντηση στην προηγούμενη πίπα του gta iv, το episodes from libert city μάγκες βρωμάει... ζέχνει ιδρωτίλα, ανδρίλα, τσοπερίλα και βρωμερό δερμάτινο τζάκετ. Το vice city ήταν μακράν το καλύτερο σε πλοκή και χαρακτήρες και στη συνέχεια το san andreas κράτησε τα προσχήματα βελτιώνοντας εντυπωσιακά τα γραφικά με ανατροπές στο σενάριο κερδίζοντας φυσικά μία θέση στην καρδία μας. Αλλά έλειπε αυτό το feeling ,όπως και να το κάνουμε δεν αρκεί μόνο να καις μπάτσους και μετά να σε καταδιώκουν για κανά μισάωρο, ούτε να κάνεις τον μανιακό ταρίφα τρομάζοντας γριούλες. Και μετά ήρθε το iv και τα γάμησε όλα.... ρομαντικά ραντεβουδάκια;;;; είναι δυνατόν το sims παίζουμε ρε μάγκες;; αυτό το παιχνίδι είναι για άντρες ρε άχρηστοι φλώροι. Θέλω είμαι μανιακός, τρελός ,αποφασισμένος για όλα gangsta motherfucka ρε μαλάκες , θέλω να ξελαμπικάρω όχι να κάνω ότι και στην κανονική ζωή και να βγαίνω για βελάκια με τον ξάδερφο μου.



  Τέλος πάντων τώρα τελείωσαν όλα τα παλικάρια μπήκαν στον ψυχισμό μας, γιατί τι θέλει ο σημερινός καμμένος gamer;;; Ελευθερία, sex, drugs and rock n' roll να οδηγεί την τσοπεράκλα του με τα κοπρόσκυλα ''αδέρφια'' του ενώ ακούει I'm a cowboy, on a steel horse I ride, I'm wanted dead or alive yeahhhhh ψοφάμε για αθάνατη αμερικανιά και βλαχιά. Τι γραφικά και μαλακίες και χειρισμός και δεν συμμαζεύεται το θέμα είναι να μπαίνεις στο παιχνίδι ,να πωλείται με δώρο ιδρωμένο φανελάκι τσοπερά και βρώμικα λαδωμένα γάντια να μπαίνεις στο τσαρδί σου και να κάνεις μπρα ντε φερ με κανά ρεμάλι υπό τους ήχους του dead embryonic cells ή ότι άλλο παίξει ο καρφιλοσταθμός του liberty city. Και το σημαντικότερο, δεν σου αρέσουν οι λετσαραίοι σκατόβλαχοι;; Κανένα πρόβλημα παίζεις την δεύτερη ιστορία με τον πιο κυριλέ μαύρο πρώην σωματοφύλακα εμένα βασικά πιο πολύ μου άρεσε αυτή. Αυτά είναι μάγκες ,αυτό το παιχνίδι μάλιστα αξίζει τα λεφτά σας άντε δώστε να ρεφάρουν επειδή εγώ ο κοπρίτης το κατέβασα.


12 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

πρώτον η όλη περιγραφή μου ακούστηκε ΓΚΕΙ. δηλαδή άμα ποθείς μαύρους αράπακλες τόσο πολύ πια... (χιχιχιχιχι).

τώρα σοβαρά- όσο σοβαρά γίνεται να μιλήσουμε σε αυτό το βλογκ- όταν έπαιζε ο φίλος μου gta, νόμιζα πως αν δεν με σπάσει στο ξύλο πρώτα δεν θα μπορούσε να με ....... :D

επίσης αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=ZiekQLBb9Os&feature=related

(διάλεξα επίτηδες αυτό, γιατί φαίνεται και ο τύπος που το βγάζει βίντεο και είχε πιο πολύ πλάκα έτσι)

kathysteras είπε...

Κοίτα ο tony είναι σαν πατέρας μου. Με μάζεψε από τις φτωχογειτονιές και μου έδωσε ένα λόγο να ζήσω. Θα έδινα και την ζωή μου γι'αυτόν αν χρειαζόταν. Μπορεί να είναι γκέι αλλά δεν παύει να μου έχει φερθεί πολύ σωστά.

Τελικά έχουμε πολλά κοινά με τον Peter εκτός από την οδήγηση. Πρόσφατα διαπίστωσα ότι και αυτός βήχει όταν κλάνει. Αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ αν το είδα από αυτόν και το έκανα ή από μόνος μου. Θα πρέπει να ψάξω να δω από πότε είναι το επεισόδιο.

ephee είπε...

Κathy, το επόμενο post μου θα έχει τίτλο "ματωμένες σερβιέτες" (επειδή ήρθε ένας αηδιασμένος ανώνυμος και μου ζήτησε να σταματήσω να αναφέρομαι στην περίοδο) να το γράψω ή το΄χεις στα προσεχώς; :p
Καλά, σαν τα ιδρωμένα μπλουζάκια μπρατσωμένων τσοπεράδων με γρασόπενθος στο νύχι δεν είναι, αλλά είπα να ρωτήσω πρώτα.
Ε; ε; εεε; Να το γράψω; ΠΛΙΙΙΙΙΙΙΙΙΖΖΖΖΖ;;;

kathysteras είπε...

Μπα δεν με εμπνέει και τόσο, γράψτο. Εξάλλου δεν έχω και την κατάληλη εμπειρία όχι όπως στο χέσιμο....

Δεν είναι μπρατσαράδες αυτό είναι το θέμα είναι αυθεντικοί κοιλαράδες βρώμιλοι.

ephee είπε...

Α, my type δηλαδή.. Οκ ;)

Jerry Jedelou είπε...

συγγνώμη αλλά είμαι προχωρημένης ηλικίας και δεν μπορώ να παρακολουθήσω το ποστ.
όπως με το πίνω μπάφους και παίζω προ---> άργησα να καταλάβω τι είναι το προ.

lt.aldo raine είπε...

καλά τα βρώμικα μπράτσα και οι ιδρωμένες μασχάλες...αλλα αυτό το ""τσαρδί"" τι σημαίνει??

το vice city το έπαιζα κάποτε. τι έπαιζα δηλαδή...περισσότερο βόλτες έκοβα...σκότωνα και πήδαγα. ωραίο παιχνίδι.

kathysteras είπε...

Jerry σε παρακαλώ δεν έχουμε προχωρημένες ηλικίες εδώ όλοι ίσοι είμαστε. Νιάτα.

Το σπίτι σου είναι βασικά το τσαρδί ρε συ. Είναι και καλά πιο μάγκικη έκφραση. Ωραίο παιχνίδι ναι ξεδίνεις σαν άνθρωπος ρε παιδί μου λίγο.

panos srpk είπε...

Tα βιντεοπαιχνίδια είναι για τους άντρες ό,τι και το σόπινγκ παπουτσιών για τις γυναίκες
Απλά πράγματα

kathysteras είπε...

Σε πιάνω φίλε.
Τόσο μάταια ,τόσο ανώριμα αλλά συνάμα τόσο ευεργατικά και χρήσιμα. Τουλάχιστον εμείς δεν ξοδεύουμε περιουσίες

amalthia είπε...

αχ κάθυ...βήχεις και κλάνεις? τι γλυκό!!

εμένα,λοιπόν, δεν μου αρέσουν αυτά με τους σκοτωμούς...εμένα μου αρέσουν αυτά τα gran turismo με τις ταχύτητες..βζοοοοουνβζουν βζουν βζουυυυυυυυυν....

kathysteras είπε...

Ναι είδες...
Μιλάμε για πολύ διακριτική παρουσία.
Ανιανιανιανιανιανιανιααααααααν σε πέρασα.