Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Πως να γλυτώσετε από την νευρική κριση

  Άλλη μία φοβερή προσφορά του καθυστέρα στην κοινωνία ...

  Με ρωτάτε στα γράμματα σας εκτός των άλλων, πως θα γλιτώσουμε από την κρίση πάνσοφε καθυστέρα; , δεν αντέχω να δουλεύω μέχρι τα εξήντα πολυτραγουδισμένε καθυστέρα, τα νεύρα μου είναι χάλια και αυτό επηρεάζει την σεξουαλική μου ζωή. Καθυστέρα είσαι πολύ γκόμενος και σεξουάλας γκουχ γκουχ συγνώμη παρασύρθηκα. Μην ανησυχείς καλέ μου αναγνώστη εγώ ο καλός σου καθυστέρας φυσικά επειδή είμαι πολύ μπροστά τα έχω σκεφτεί όλα αυτά πριν από σας για σας. Για πρώτη φορά παγκοσμίως λοιπόν παρουσιάζω τις επαναστατικές ιδέες μου που όλοι με περιγελούν και με κοροϊδεύουν για να ζήσουμε στην τελική ανάλυση μία ανθρώπινη ζωή.


 1. Επιστροφή στη φύση

  Πίσω στα χωρία αδέρφια ,τους χωριάτες πολλοί μίσησαν το χωριό ουδείς είπε ένας σοφός καθυστέρας. Έλα μωρέ τώρα δουλειά και δουλειά κάπου θα βολευτείς. Κανά ξενώνα, κανά μάρκετ, κανά φούρνο ακόμα και δουλειά εξ αποστάσεως θα την βρείς την άκρη. Υπάρχει καλύτερο πράγμα από το χωριό; Ησυχία, καθαρή ατμόσφαιρα, φύση, πουλάκια, γραφικό καφενείο, πλάτανος στην πλατεία, παππούδες να γελάσεις. Εμένα μου φτάνουν μια γωνία να φτιάχνω τα καραβάκια μου θέλω και είμαι εντάξει. Μα τα παιδιά.... ε ρε με αυτά τα παιδιά μια φορά την εβδομάδα θα βγουν ας πάρουν λεωφορείο και στην επιστροφή τα παίρνεις εσύ. Τι θα πάθουν δηλαδή άμα μεγαλώσουν σε ένα ανθρώπινο περιβάλλον ; Λες και τι πια τόσο σπουδαίο μας προσφέρουν οι πόλεις. Ας βγάλουμε την δουλειά ,τα παιδιά και καναδυό διευκολύνσεις σε ψώνια, γιατρούς κτλ τι μένει τόσο σημαντικό πια που μας κρατάνε σε αυτό το μπουρδέλο που σου ρουφάει την ψυχή; Και είναι πια τόσο σημαντικό για να θυσιάσεις την ψυχική σου ηρεμία; Τι ,Που ,πως ,πότε;;; Η διασκέδαση;;; Καλά ελάτε στην πόλη του κάγκουρα και του πανιτρέντυ να δείτε διασκέδαση. Άντε λοιπόν, άντε σήκω πήγαινε και μετά κάλεσε με κανά σαββατοκύριακο να ξελαμπικάρω.


2. Θα σε πάρω να φύγουμε σε άλλη γη σε άλλα μέρη

 Που κανέναν δεν ξέρουμε και κανείς δεν μας ξέρειιιι. Όχι εσένα βρε, γενικά μιλώντας. Τον πούλο για το εξωτερικό, πόσο πιο χάλια μπορεί να είναι; Ακρίβεια και ακρίβεια οι κασσάνδρες έχουν κάνει την δουλειά τους λες και είμαστε στο truman show. Ας είναι ακριβά εντάξει αλλά δουλειά βρίσκεις αμέσως και ο πρώτος σου μισθός είναι τριπλάσιος του ελληνικού. Έχουμε καλομάθει στο αραλίκι βέβαια αλλά ας σφίξουν οι κώλοι, τι να κάνουμε; Βέβαια μετά τίθενται πολλά σοβαρά θέματα οπότε εξαρτάται από το πόσα προτίθεται να θυσιάσει ο καθένας . Εγώ προσωπικά δεν θα μπορούσα να είμαι μακρυά από φίλους και οικογένεια αλλά αν εσείς μπορείτε πολύ ωραία. Όταν αλλάξει η ζωή σας και γίνετε πάμπλουτοι θα έρθω να μείνω για κανά μήνα, Αγγλία προτιμώ.


 3. Εκμετάλλευση παιδιών

 Κάτσε ρε τι βρίζεις; Ρε θα ιδρώσεις για να τα μεγαλώσεις, θα πεινάσεις , θα στερηθείς τόσα και τόσα, θα δουλεύεις σαν σκυλί και το βράδυ θα σε ξυπνάνε και από τα κλάμματα. Και μην ξεχνάς ένας σοφός καθυστέρας είχε πει '' Ένα παιδί σου στερεί και την μοναδική σου ευκαιρία να πλουτίσεις '' .  Και τι θα πάρεις ; Ναι ξέρω αγάπη ... οοοοκέι Άντε, άντε σιγά, σιγά να κοιτάμε να βγάλουμε και τίποτα από τα παιδιά μας. Κάτσε την ντομάτα να πιάσεις αμέσως ,δεν μιλάω για εκμετάλλευση και αυτά θα ευνοηθούν. Σαν παράδειγμα.. ποδοσφαιριστής το καλύτερο πράγμα κοιτάξτε τον μαλάκα τον ανατολάκη τον πλέον άμπαλο που βρίσκεται. Καλά μην μιλήσω για γιώργο αμανατίδη και χαριστέα , ταλέντο και πολύ πάθος και θέληση χρειάζεται. Ο messi έχει ταλέντο ,ο c.ronaldo έχει πάθος ποια η διαφορά; Απειροελάχιστη. Άντε λοιπόν αν κλωτσάει από τα πέντε μία μπάλα που θα πάει θα μάθει εδώ έμαθε ο καψής στα τριάντα του μπάλα. Και μετά μάνατζερ κλασικά με τα ποσοστά σου κτλ. Άμα, λέμε τώρα, δεν πιάσει μην ανησυχείς tv persona στανταρ λεφτά και αν είναι και λίγο κουνιστός μια χαρά. Εναλλακτικά ας κοιτάξουμε το θέμα της σύνταξης ,βέβαια μέχρι τότε κανένας δεν ξέρει αλλά ας πούμε ότι θα πάρουμε στα 60. Εγώ μετά τα 55 το εχώ δηλώσει δεν πρόκειται να δουλέψω ούτε μέρα παραπάνω οπότε μέχρι τότε πρέπει να βρω έναν τρόπο να πάρω σύνταξη ή να μην δουλεύω. Εδώ λοιπόν σκάει το παιδί υπολογίζουμε πόσων χρονών θα είναι έτοιμο να βγει στην παραγωγή πχ 25 σαν εμένα άρα σε πέντε χρόνια πρέπει να έχω κάνει παιδί . Όταν φτάσω στα 55 του πασάρω το γραφείο, αφού δεν θα είναι διστακτικός/η και βλάκας σαν και μένα θα το δεχτεί, εγώ θέλω να μου κολλάς τα ένσημα παλικάρι μου μέχρι να βγω στη σύνταξη θα του πω, σιγά ούτε 24.000 ευρώ δεν θα είναι. Και θα περνάω να κάνω καμιά πρόσθεση και να πίνω καφεδάκι . Και άμα σας πάρουν τα χρόνια μην σκάτε υιοθεσία!!! Θέλει κάμια τετραετία βέβαια για τα χαρτιά αλλά χαλάλι.


4.  Πλούσιος συγγενής

  Έλα σιγά ,σιγά να επανονώμαστε με τους χαμένους συγγενείς. Τι θα πεί είμαστε μαλωμένοι; Το αίμα σου; Που έχει παραθαλάσσιο οικόπεδο; Ρε είστε σοβαροί;; Επίσης υπάρχουν πόσες διευκολύνσεις πλέον π.χ.τον έχεις χάσει; πάμε πακέτο ή νικολούλη. Άντε λοιπόν ξεχυθείτε σε θείους, θείτσες και παππούδες να χορτάσετε πετρωμένο λουκουμάκι και ελληνικό καφέ. Να θυμηθείτε περασμένα μεγαλεία που ήσασταν πιτσιρικάδες και σας τσιμπούσαν τα μάγουλα. Ρε υπάρχει καλύτερο πράγμα; Όλοι σου λένε πως ομόρφυνες. Όλοι δεν πα να'σαι διασταύρωση καραγκούνη και κουασιμόδου. Ωπ συγνώμη το ίδιο είπα, τέλος πάντων να είσαι άσχημος .Ομόρφυνες και αδυνάτησες. Τι λες ρε γιαγιά ; Έχω γίνει διακόσια κιλά βόδι πλάκα μου κάνεις;


5. Περισυλλογή γέρων 

  Οφείλω να ευχαριστήσω την θεία μου για αυτή την φοβερή ιδέα. Πέρα από το κοινωνικό έργο που προσφέρουμε κατά της μοναξιάς υπάρχουν και τα οικονομικά οφέλη. Σαν παράδειγμα πάρτε τρεις παρατημένες γριές επί μία μικρή σύνταξη της τάξης των 10.000 ευρώ μας κάνουν τριάντα χιλιάρικα το χρόνο. Συνεχίζουμε με το κόστος το οποίο είναι πολύ μικρό οι γέροι δεν τρώνε τίποτα και συμφέρουν μόνο τα φάρμακα έχουν. Καλά άμα κανένας γέρος ήταν καθηγητής και έχει καλή σύνταξη τότε έπιασες το τζόκερ φίλε μου. Φοβερή ιδέα προλάβετε μάγκες !!!! Κανένας γέρος μόνος!!!!!!


6. Φοβερές ιδέες μου

 Δέχομαι ευχαρίστως να παραχωρήσω το δικαιώματα των φοβερών μου ιδεών για κάποια μικρή αμοιβή. Και επειδή είμαι στις καλές μου σήμερα ξεκινώ με την πρώτη και καλύτερη ιδέα. Amateur ελληνικές τσόντες... Πρώτον ο κόσμος ψοφάει για τσόντα. Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς είναι μία προσιτή και εύκολη απόλαυση και οι πωλήσεις το έχουν δείξει αυτό. Δεύτερον και πολύ σημαντικό ..amateur. Βαρεθήκαμε τις υπερπαραγωγές και τις σούπερουαου γκόμενες. Θέλουμε αυθεντικό πράγμα που συνεπάγεται φυσικά και όχι τύπους με εξωπραγματικά προσόντα και κοιλιακούς. Εξ' άλλου αυτή είναι και μία τάση που έχει παρατηρηθεί τα τελευταία χρόνια και δεν το λέω αυτό επειδή είμαι υπέρμαχος των amateur . Και τρίτον ελληνικές πάνω απ' όλα, καλή η sirina αλλά μόνο καναδυό ελληνίδες έχει πήξαμε στο ξένο ρε παιδί μου. Άντε να ξεκινάμε σκηνικά έχουμε, κάμερες έχουμε, πρωταγωνιστής εγώ και γυναίκες θα βρούμε σιγά. Και δίνω μιά δεύτερη έμπνευση να έχουμε και εναλλακτική. Περιοδικό ειδικά για την τουαλέτα. Αυτά τα κυριακάτικα δεν έχουν πολλά θέματα και αρκετά είναι πολύ βαριά για χέσιμο. Πόλεμοι, πεινασμένα παιδάκια έλεος έτσι σφίγγομαι δεν χαλαρώνω, τι μαλακίες μου δείχνεις; Δεν θέλω να προβληματιστώ στην τουαλέτα. Χρειάζεται κάτι πιο ανάλαφρο με μικρά άρθρα δύο σελίδων, ενημερωτικά, χωρίς πολλές διαφημίσεις και με πολλά θέματα εκτός των κλασικών. Επίσης καλό θα ήταν να έχει και γρίφους ζορίζεσαι που ζορίζεσαι να λειτουργεί και το μυαλό καθόλου. Τρέξε κόσμε φοβερές εμπνεύσεις...

Περιμένω ιδέες...

11 σχόλια:

ephee είπε...

1. Επιστροφή στη φύση, με το στεγαστικό να τρέχει εν Αθήναις; Και μιλάς εσύ;;; Πλάκα με φκιάνς μωρέ;
Αν κι έχω σκεφτεί τη μετανάστευση (2) με εναλλακτική λύση να νοικιάσω το δανειοδοτημένο σε καμιά 20αριά πακιστανούς, να μαγειρεύουν όλη μέρα κάρρυ και ν'ακούνε ντιριντάχτα, να κονομάω εγώ ενοίκιο, να βγάλει φλύκταινες στα μάτια η κυραλίτσα..
3. το περνάω ασχολίαστο και μόνο που ξενυχτάω εδώ και 3 βράδια με ένα μούλικο που έφερε σπίτι η λεχώνα μάνα του, και ουρλιάζει λες και το πνίγουνε μέσα στη νύχτα, και φωνάζω εγώ "ΠΝΙΧ'ΤΟ ΜΩΡΗ ΜΑΛΑΚΩ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ"!
4. Πέρα από την κληρονομιά, παίζει και πλούσιος συγγενής που περιμένει (αλλά δεν το ξέρει) κλήτευση κατάσχεσης, και πολύ το διασκεδάζω. Υes dear, απέκτησα προίκα μετά γάμου! Πως σου φάνηκε;
5. Μας κάλυψε ο κατασχεμένος, φτάνει, δεν είναι και για χόρταση..
6. Παίζει κολλητός με σπίτι (του αφεντικού) μέσα σε 6 στρέμματα κτήμα, πισίνα, και κρεββατοκάμαρες μεγέθους universal studios. Και του το είπα, όταν πάμε για βούτες, θα απολάυσουν ΒΒW.. δεν ήξερε τι είναι BBW.. Έλεος, πια πως να βγάλω άκρη με άσχετο παραγωγό! Μονοκάμερο-μονόπλανο κι από κινητό με βλέπω να γυρίζω..
ΦΤΟΥ κακούργα κενωνία!

kathysteras είπε...

Εντάξει μωρέ δεν είμαι στη φύση απλά έχω και ένα βουνό να κοιτάω. Τα χεις κάνει τα κουμάντα σου δηλαδή, ωραία. Μόνο λίγο ψήσιμο ο κολλητός θέλει επειδή αυτό το σκηνικό μου φέρνει πολλές ιδέες. Θα τσοντάρω και γω το γραφείο μιά χαρά.

kat. είπε...

αυτό το "θα σε πάρω να φύγουμε σε άλλη γη, σε άλλα μέρη.." μου άρεσε. αλλά πόσο εύκολο είναι να το κάνει κανείς με δεδομένο τους ρυθμούς που τρέχουμε καθημερινά????

kathysteras είπε...

Καθόλου εύκολο ,αλλά τι νόημα έχει το όνειρο χωρίς μικρές νοθείες; (πολύ τραγούδι έχει πέσει) Ας πιστεύουμε ότι είναι εύκολο όπως στις ταινίες.

panos srpk είπε...

Να σε προσγειώσω με κάτι πιο ρεαλιστικό? Που έχει και μια γεύση περασμένων δεκαετίων?
Επιστροφή στη φύση, να ξαναγίνουμε παιδιά των λουλουδιών και να μην νοιαστούμε για το τι μελλει γένεσθε... Η καλύτερη δουλειά! Και για τους πιο ροκάδες? Σεξ, ντρουγκς εντ ροκ εν ρολλ.
Ο πιο απλός τρόπος για να ζεις είναι να ζεις το τώρα. Αλλά είναι πολύ απλός για να το καταφερουμε... Γαμώτο!

kathysteras είπε...

Χίπις όχι με την καμία προτιμώ να πεθάνω. Ας λανσάρουμε κάτι νέο και πιο ελληνικό... Χαλαρίπις να την αράζουμε σε χορτάρια με το σπαστό στο χέρι και ανέμελη διάθεση. Αλλά και πάλι την φοιτιτική μου ζωή μου θυμίζει αυτό...

Ανώνυμος είπε...

1. Μόνο για σύντομες διακοπές είναι καλή η ύπαιθρος. Δεν αντέχω τα ζουζούνια, τους καραμπαστουνόβλαχους γείτονες και -ναι- τους γέρους στα καφενεία.

2. Αυτό μάλιστα, Εδώ συμφωνώ 100%. Εγώ για εκεί θα την κάνω στο κοντινό μέλλον. Αγγλία και πάλι Αγγλία!

3. Αυτή κι αν είναι γαμάτη ιδέα! Μήπως γι αυτό υιοθετεί όλα αυτά τα κουτσούβελα η Jolie;

4. Σωστό... Τώρα με την οιοκονομική κρίση, είναι καιρός να έρθει πιο κοντά η οικογένεια...

5. Καλή ιδέα, αλλά το θέμα είναι, τί κάνεις αν πεθάνουν;

6. Και γαμώ τις ιδέες! xD

kathysteras είπε...

Για τα ζουζούνια υπάρχουν πολύ καλά σπρέι, εγώ ναρκοπέδιο το έχω κάνει το δωμάτιο. Για τους χωριάτες δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι ανάλογο. Απλά ποντάρω σε χωρία που το λαος να μην χτυπάει 85% στις εκλογές.

Ρε άμα πεθάνουν συνεχίζεις να την παίρνεις. Αφού δεν είσαι συγγενής και κανείς δεν σε ξέρει δεν θα στη ζητήσουν πίσω ούτε θα σε ψάξουν.

Flonsavardu είπε...

1. τους χωριάτες πολλοί εμίσησαν. γενικά δεν μπορώ τους ανθρώπους, απλά στο χωριό δεν έχεις ευκαιρία να τους αποφύγεις το ίδιο εύκολα.
2. καλά αυτό το βρίσκεις πιο εύκολα δουλειά δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει.
3. δεν κάνω μούλικα.
4. έχω 2 πλούσιες οικογένειες συγγενών, κανένας δεν πρόκειται να μου αφήσει ούτε ευρώ και είναι και οι 2 σπαστικές, να μου λείπουν τα πολλά πολλά.
5. again είναι τις καλοπέρασης. προτιμώ τη φτώχια από την γκρίνια του γέρου.
6. η μόνη καλή ιδέα σου μέχρι τώρα. θα προτιμήσω τη θέση του σκηνοθέτη. ξέρεις πως θα κουνήσει τον κώλο της, πόσο βαθιά θα το βάλει και πότε και τέτοια.

amalthia είπε...

δίπλα απο μένα μένουν 2 γριές τις οποίες παραμύθιασε και φροντίζει μια πρώην διευθύντρια τραπέζης παρακαλώ(όχι η ίδια,απλώς τους παραχώρησε το σπίτι,γυναίκες να τις φροντίζουν και αυτή κάνει επισκέψεις).

ο λόγος που είναι πρώην διευθύντρια είναι γιατί ανακαλύφθηκε πως τις έχουν γράψει σπίτια στο Κολωνάκι και την διώξανε από την τράπεζα γιατί εκεί ήταν που τις γνώρισε και τις προσέγγισε(δεν είναι συγγενείς της δηλαδή,πελάτισσες ήταν)...και την κατήγγειλαν οι νόμιμοι κληρονόμοι.

kathysteras είπε...

Φλονς τίποτα δεν είναι εύκολο γι΄αυτό και θα πρέπει να ανεχτούμε γέρους ,χωριάτες και παιδιά.


Αμάλθεια αυτή έκανε το λάθος και βρήκε γέρους με συγγενείς και έτσι υπήρξε μία σύγκρουση μεταξύ της περίπτωσης 4 και 5. Μέγα λάθος τώρα με την κρίση όλοι θα αρχίσουν να γυρεύουν γέρους.