Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010

Θελω να γίνω βλάκας

Το 2010 θέλω να γίνω βλάκας

• Να μου αρέσει η κανονική διασκέδαση
• Να ξέρω ποιο κόμμα με καλύπτει και να το ψηφίζω φανατικά
• Να θεωρώ το αβαταρ ταινιάρα
• Να είμαι γαύρος και να κερδίζω παντού
• Να με ικανοποιεί η κανονική δουλεία μου
• Να ντύνομαι κανονικά
• Να ακούω κανονική μουσική
• Να θεωρώ ότι είμαι έλληνας και γαμώ και δέρνω
• Να βλέπω τηλεόραση και να μου αρέσει
• Να γελάω με τον λαζόπουλο
• Να λέω πες τα Γιώργο

Ή απλά να μην σκέφτομαι πάρε πίσω το κωλομυαλό ( λέμε τώρα) που μου έδωσες ώστε σαδιστικά να διασκεδάζεις την μισανθρωπία μου . Κάνε με ζώο να σκύβω το κεφάλι όταν με ταΐζουν και να κουνάω χαρωπά την ουρά μου βαρέθηκα να σκάω και να προβληματίζομαι .


Φιλικά ένας θαυμαστής σου…



Υ.Γ.

Εναλλακτικά στείλε με 40 χρόνια πίσω ανταλλάζω rpg, internet, άτριχες τσόντες και Τρύπες ( πούστη εδώ με γάμησες) για μπέρμπον , βυνίλιο και μαστούρα την χούντα κρατά την χαλάλι.

2 σχόλια:

Coffeemug είπε...

αυτό με το γαύρο μου άρεσε. :)
όλα μου άρεσαν αλλά ειδικά φέτος και ειδικά σήμερα, αυτό.

kathysteras είπε...

Επιτέλους για μια φορά στην ζωή μου γκαντέμιασα σωστά. Μάλλον το ίντερνετ είναι το κλειδί τελικά.