Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Καλοκαιρινό Παραλήρημα

 Σκατά και απόσκατα. Και σκατωμένοι κώλοι συμπληρώνω. Μπα τίποτα πάλι τα ίδια. Ενάμιση ολόκληρο μήνα έχω να γράψω σοβαρό ποστ αντάξιο της σοφίας μου. Γαμήθηκα στα filler, naruto θα πρέπει να το ονομάσω το blog. Βέβαια τα μπλογκ αυτό έχουν σαν σκοπό αλλά όχι εγώ είχα υποσχεθεί να γράφω ουσιώδη πράγματα εδώ μέσα.. Ναι αλήθεια φιλάω και σταυρό και το δένω και το κολλάω και δεν το ξεκολλάω και το πατάω και τα ξαναπατάω και το τσαλαπατάω και του γαμάω την μάνα, αλήθεια.  ''Μπαίνει δηλαδή κόσμος και λέει ααααχ τι ωραία αυτός πάει διακοπές κοίτα και φωτογραφίες και πίνακες ωωωω τι καλλιεργημένο και αξιοσέβαστο άτομο της κοινωνίας μας....''. Το όνομα καθυστέρας αναφέρεται στα πιο ιν και κυριλέ στέκια του Παρισιού, οι καλλιεργημένοι θαμώνες τους περιμένουν με το τσάι τους να διαβάσουν το επόμενο ποστ του. Ξου , ξου, ξου 666 δαίμονα του βαρετού μπλόγκινγκ φύγε από πάνω μου και πάρε και την κωλοζέστη που μου έχει ρουφήξει όλη την όρεξη και την ζωντάνια. Αλλά έρχεται Σεπτέμβρης δεν φοβάμαι. Τον Σεπτέμβρη όλες οι γυναίκες πεθαίνουν για αδέσμευτο σεξ, το πουλί σου μεγαλώνει δέκα πόντους και ο ολυμπιακός αρχίζει τις ήττες στην ευρώπη. Αλλά όχι πάει και αυτή η απόλαυση για φέτος. Και ξέρετε πόσες τέτοιες απολαύσεις μου έχουν στερήσει; Εγώ ένα καλό rpg να παίζω ήθελα και ας με έκανες ότι ήθελες. Ε το τελευταίο καλό βγήκε όταν η ελληνική οικονομία ήταν σε άνθηση μόνο αυτό θα πω. Γι' αυτό σας λέω δεν είμαι καλά έχω σοβαρά προβλήματα. Άσε που ο καλός ο υπολογιστής είναι κάτω και κάτω δεν έχει κλιματιστικό άρα δεν μπορώ να παίξω κανένα παιχνίδι και γυρνάω από πόλη σε πόλη  με το λάπτοπ παραμάσχαλα να πιάσω σήμα, να πιάσω δροσιά, να πιάσω κανά κώλο, να πιάσω το τζόκερ κτλ. . Γι' αυτό μη μου πετάτε ντομάτες αγαπητοί αναγνώστες, ούτε στρινγκ, ούτε αριθμούς κινητών. Είμαι ο καθυστέρας και  είμαι καλά. Η ανοησία δεν θα χαθεί, η ανοησία θα κυριαρχήσει. Οπότε μέχρι να περάσει όλη αυτή η καρακαμπίλα και να ξαπλώνω ξανά σε δροσερά σεντόνια, να διαβάζω βιβλία πριν κοιμηθώ και πάνω απ' όλα να γράφω σοβαρά ποστ όχι όπως αυτό.Μέχρι τότε λοιπόν, υπομονή .... (ε καλά δεν θα αργήσω και πολύ)

19 σχόλια:

ephee είπε...

Σαν αρχή, να σου θυμίσω ότι μας χρωστάς ένα για την ψυχολογία του Έλληνα ώς φαινόμενο.
Ύστερα, χαλάρωσε, δε σε πληρώνουμε, σε πληρώνουμε; Τζάμπα είσαι!
Άσε να δέσει η σούπα που έχουμε για μυαλό όσο έχει ζέστη, και μετά που δε θα κάνει γκλούκου-γκλούκου το νιονιό σου μέσα στο κεφάλι σου, θα θυμηθείς τι άλλο σου φταίει.
Εγώ μια φορά έχω ξεσκίσει ένα βιβλιαράκι που μού'φερε ο Τάκης (να'να καλά ο άνθρωπος) και γελάω και μόνη μου μέσα στο λεωφορείο!
Πάρε μάτι εδώ, και γράφει και στην guardian o τυπάς, εδώ

kathysteras είπε...

Αυτό είναι τεράστιο εγχείρημα και φοβάμαι να το ακουμπήσω να σου πω την αλήθεια. Υπάρχουν τόσες αντιθέσεις ή μας έχουν κάνει τόσο πολύ να θεωρούμε ότι κατα βάθος είμαστε γαμάτοι που ίσως να είμαι ακατάληλος να μιλήσω για αυτό το θέμα. Τέλος πάντων θα προσπαθήσω.

Θα δέσει το μυαλό ελπίζω και θα ξανάρθει η όρεξη για γράψιμο επειδή όπως και να΄χει έχουμε και κοινωνική ευθύνη after all.

Pink_Fish είπε...

ξου, ξου, ξου όντως. Άμα θέλω να δω φωτό από διακοπάς, έχω και τις δικές μου :)Από εσένα παιδί μου περιμένω άλλα πράγματα. Ξέρεις εσύ...Κοινωνική ευθύνη? Να σου πω....γιατί μιλάς σαν τον Αδωνι Γεωργιάδη? Με τρομάζεις κομμάτι :)

kathysteras είπε...

Ε όχι και άδωνις!!! Πλάκα ,πλάκα το έχει δει κανένας το καημένο το παιδάκι του άδωνι και της ευγενίας; Και να φανταστείς ότι δεν το είχα δει όταν μιλούσα για τον αντίχριστο.

Pink_Fish είπε...

πτι ρε γμτ, κι έχουν σταματήσει να γυρίζουν και σίκουελ της "Κούκλας του Σατανά". Θα' ταν αυτός για Τσάκι μούρλια, μούρλια σου λέω :)Στο θέμα μας τώρα: Ανασκουμπώσου, κάνε το ζέσταμα σου (σέρνονται και θλάσεις) και γράψε τα δικά σου τα γκουσγκούνικα

amalthia είπε...

ο Καθυστέρας πέθανε!ζήτω ο Καθυστέρας!

στά λεγα εγώ μανίτσα μου..σε αλλοίωσε η δόξα και καβάλησες το καλάμι..έλα όμως που είσαι ο "εκλεκτός" και έχω απαιτήσεις-παραισθήσεις από σένα και για σένα!

kathysteras είπε...

Με φάγαν οι γυναίκες. Σας έλεγα μην σκίζετε τα μπλουζάκια σας και μην τσιρίζετε και δεν με ακούγατε.

Manouli είπε...

Καθυστέρα ζεις, εσύ μας οδηγείς!

Δε σε φοβάμαι εσένα αγόρι μου! Θα επανέλθεις σύντομα.

Και αν θέλεις κρύα για να γίνει αυτό, πάρε τον γναγ και ανέβα προς Σουηδία μεριά να βρείτε τον marco (και την υγειά σας επίσης).

kathysteras είπε...

Βρε λες να πάω στα ψυχρά κλίματα να βρω την έμπνευση μου και να γίνω παγκοσμίου φήμης μπλόγκερ; Αλλά αφού είμαι ήδη και η ζωή είναι μάταιη πλέον. Τέλος πάντων θα το αντιμετωπίσω και θα συνεχίσω....

Ανώνυμος είπε...

(((καθυστέρα))) σε συμπονουμε και περιμένουμε

(τί θες να πεις για το Αδωνοευγενακι? οτι δεν ειναι ομορφουλι? εεε???)

kathysteras είπε...

Ότι είναι λίγο σατανικούλι μωρέ και είναι ίδιος ο πατέρας του. Το πέτυχα σε μία φώτο και είχε ένα βλέμμα που σκοτώνει.

Πασχαλίτσα Τιμωρός είπε...

Οι άνθρωποι χωρίζονται σε δυο κατηγορίες. Αυτούς που μισούν το καλοκαίρι και τους άλλους. Αυτοί που μισούν το καλοκαίρι είναι γαμάτοι εκλεπτυσμένοι τύποι που εκτιμούν την ομορφιά και την ποίηση μιας απαλής πιτζάμας και μιας στοργικής κουβέρτας. Το μυαλό τους χρειάζεται κρύο επειδή στροφάρει σαφώς περισσότερο απο των καλοκαιρινών που κάνουν μια σκέψη την ώρα και σίγουρα δεν κινδυνεύουν να τους καεί. Υπομονή συναγωνιστή καθυστέρα. Σε πείσμα όλων αυτών που με λένε ανώμαλο άτομο επειδή μισώ το καλοκαίρι, περιμένω και εγώ τα πρωτοβρόχια για να φάνε τη σκόνη μου.

ephee είπε...

Πες τα ρε Τιμωρέ (πασχαλίτσα)! Ανοίγω τη ντουλάπα να πάρω το πιο λεπτό μπλουζάκι που έχω, και μόλις βλέπω με την άκρη του ματιού το πάπλωμα πατικωμένο στη σακούλα με παίρνει από κάτω!
Ποιες σκέψεις, και ποιες στροφές, που έχει γίνει το μυαλό μου ξυνόγαλο με την κωλοζέστη. Κι αν όντως πάμε μ'αυτό το χάλι μέχρι Οκτώβριο, θα το κάψω το μηχανάκι!

kathysteras είπε...

Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς συναγωνίστρια Πασχαλίτσα, με νοιώθεις . Κάνω υπομονή αλλά οι αντιστάσεις μου όμως όλο και μειώνονται. Είμαι μία κινούμενη μάζα από σαλόνι σε υπνοδωμάτιο, από το γραφείο στο σπίτι. Θέλω λίγο σκιά, λίγο αεράκι, λίγο μυρωδιά βροχής, λίγο κρύο βρε αδερφέ.

Coffeemug είπε...

Προς όσους μισούν το καλοκαίρι: κακά νέα. Χειμώνα δεν βλέπω φέτος. Όπως δεν είδα και πέρσυ. Εκτός αν μένετε στην Πτολεμαϊδα, έχετε κάποιες αμυδρές ελπίδες. Για πιο νότια σας βλέπω με πέδιλο τον Νοέμβριο.
Εγώ είμαι υπέρ της αλλαγής. Καμιά βροχούλα, κανένας αέρας.
Και τώρα φεύγω γιατί έχω ραντεβού για αδέσμευτο σεξ (από μεθαύριο)

kathysteras είπε...

Ναιιιι το΄ξερα ότι συμβαίνει πραγματικά....

kalo paidi alla... είπε...

Αχαχαχαχαχα! Είσαι έτοιμος για μεγάλα πράγματα στο χώρο της αθλητικής δημοσιογραφίας αγόρι μου! Εγώ θα την αγοράζω τη φυλλάδα σου πάντως!

kathysteras είπε...

Από πάνω καλόπαιδο....
Θα μπω φουριόζος σου λέω και θα χεστώ στο τάληρο. Στο κάτω κάτω της γραφής χειρότερη από την ''γάτα'' δεν γίνεται να είναι.

Parakmiako Ergaleio είπε...

"Selhniasmenos Ninhs"
HAHAHAHAHAHAH klaiwwwwwww!!!