Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

Άντρες, ψώνια και η σκανδαλώδης ασυλία των γυναικών

  Είμαι νευριασμένος πάλι, ναι. Ένα αίσθημα αδικίας με πλημμυρίζει. Ποιος φταίει; Ποιος άλλος; Ποια κυβέρνηση μωρέ υπάρχουν πιο σημαντικά πράγματα. Οι γυναίκες φταίνε πάλι ναι επειδή για ακόμα μια φορά είναι ευνοημένες. Βγαίνει η γυναίκα για ψώνια. Έχει στην διάθεση της τουλάχιστον τρεις ώρες που δεν υπόκεινται σε καμία κριτική και δεν θεωρούνται χαμένος χρόνος. Επίσης όλο και κάτι θα βρούνε να πάρουν σε τελική ανάλυση. Δεν θα βρουν στο ζαρα, θα κοιτάξουν στο berska δεν θα βρουν εκεί θα πάνε πιο δίπλα. Και στην τελικά αν δεν τις αρέσει τίποτα θα καταλήξουν στο helmi. Αυτή η πουτάνα έχει κάνει συμφωνία με τον διάολο και όλα τα ρούχα ασκούν μία σκοτεινή και ανεξήγητη έλξη σε κάθε γυναίκα και όχι μόνο . Αφού και εγώ όταν πάω να πάρω κανά δώρο κάθομαι κοιτάω σα μαλάκας ώρες, ώρες και δεν μπορώ να αποφασίσω. Τέλος πάντων όταν περνάω μαζί με την κοπέλα μου μπροστά από helmi έχω προετοιμαστεί και κουβαλάω και κανα βιβλίο μαζί μου να περνάει η ώρα ρε αδερφέ ποτέ δεν ξέρεις πόσο θα πάρει.

 Και δεν είναι μόνο η ασυλία στα ψώνια για σκεφτείτε λίγο τα νεύρα. Ναι, ναι μάγκες καλά καταλάβατε περίοδος, εγκυμοσύνη, κλιμακτήριος. Αν είναι δυνατόν περνάνε το ένα τέταρτο της ζωής τους με ασυλία στα νεύρα. ''Ασε με δεν είμαι καλά έχω περίοδο'', ''Ρε είναι έγκυος τι να της πεις;'' .Εντάξει πονάτε το καταλάβαμε μην μας το βγάζετε από την μύτη όμως έλεος πια. Ενώ η άντρες πότε έχουν νεύρα; Στον στρατό. Έχουν μήπως το δικαίωμα να ξεσπάσουν κάπου; Όχι φυσικά γιαυτό υπάρχουν και τόσες αυτοκτονίες. Ορίστε και εδώ οι γυναίκες φταίνε τελικά.

 Και κλείνω αυτή την μικρή παρένθεση επιστρέφοντας στο θέμα. Ψώνια. Ξεκινάω πάντα με καλή διάθεση από το σπίτι με τα χάπια που μου επέβαλε ο γιατρός. Με amita motion και χαμόγελο τσαλίκη. Πριν από κανα μήνα πάω για τζιν λοιπόν γιατί βαρέθηκα να μου πετάνε μονόευρα στο δρόμο και να μου αγοράζουν τυρόπιτες...

Καθυστέρας :  Λοιπόν φίλε θέλω ένα τζιν χωρίς σκισίματα, όχι ξεβαμμένο αλλα και άμα είναι λίγο εκεί πριν το όριο του καγκουροχωριάτη με το punto και του Homo Sapiens δεν με πειράζει, όχι χαμηλοκάβαλο δεν είμαι ο σάκης ο υδραυλικός, χωρίς γυαλιστερά πράγματα πάνω σε μία λογική τιμή.
Πωλητής : Σε περίμενα και το ξερά ότι θα έρθεις. Απλά μην ξαναργήσεις τόσο. Ο πλανήτης σας μόλις κέρδισε 300 χρόνια ζωής . Θα επιστρέψω και έχετε το νου σας επειδή έχετε χάσει τον δρόμο .
Στη συνέχεια εξαφανίζετε αφήνοντας πίσω του ένα σύννεφο καπνού και εμένα χωρίς τζιν.

  Όλα αυτά θα μπορούσαν να είχαν συμβεί αλλά δεν απέχουν και πολύ από την πραγματικότητα. Όταν τους λέω κάτι τέτοιο με κοιτάνε με βλέμμα απλανές και απελπισμένο. Στη συνέχεια μου δείχνουν καναδυό σχέδια και καταλήγω να πάρω αυτό με τα λιγότερα ξεβάμματα. Όταν βγαίνω για μπλούζες πάλι έχουμε άλλα δράματα. Μια καθημερινή μπλούζα ρε γαμώ πολλά ζητάω; Πάω πρώτα στο pull and bear. Πράσινα, κόκκινα ,κίτρινα μπλε καραβάκια στα αιγαίο δεν με παίρνετε καλεεεε. Συγνώμη μαντάμ το τμήμα για τους άντρες (σιγά ρε μπίχτη να ουμ) που είναι; Εδώ είναι. Επειδή έχω κόψει το πορτοκαλί ,το ροζ και το μοβ από τότε που έκανα πεζοδρόμιο μήπως σας βρίσκεται κάτι για πιο έμπειρους άντρες;  Έλεος πια τα καλόγουστα σχέδια δεν είναι πλέον στην μόδα;Η μπλούζα πρέπει να έχει πάνω από έξι χρώματα για να θεωρηθεί μοδάτη; Βρε ουστ και δεν γαμιέστε θα πάω να δώ και δίπλα λέω.

  Εκεί πλέον είμαι σίγουρος ότι είμαι στο cadid camera. Που είστε βρε ατιμούτσικα; Άντε μου την φέρατε εντάξει βγείτε τώρα να γελάσουμε παρέα. Μπα καμία κίνηση. Μάλλον δεν μου κανένας πλάκα. Μα αυτή η μπλούζα γράφει πάνω wonderwoman .Και αυτή είναι τίγκα στο στρας. Και αυτή έχει μία γυναικεία φάτσα από έξω. Ρε ζάρα γαμώ την άπονη μοίρα που με φερε εδώ. Ρε βαριέστε να τυπώσετε ανδρικές μπλούζες και μας κοτσάρετε τις γυναικείες; Επειδή ο κάθε μετροτρέντουλας βλέπει ροζάκι και τρελαίνεται. Ρε βόδια , άχρηστοι μαλάκες βγάλτε το το ανδρικό τμήμα αφού δεν μπορείτε ή γράψτε μέτρο τμήμα. Αει στο διάολο κοπρόσκυλα λέω και τα παρατάω όλα και φεύγω

  Πάμε και στα παπούτσια λοιπόν έτσι για να κλείσουμε το συνολάκι. Λέω ρε αδερφέ καιρός να τις κόψω τις βάρκες επειδή είμαι μεγάλος άνθρωπος πια, έχουν φύγει από την μόδα εδώ και καμιά δεκαετία και είμαι και πολύ σοβαρός πλέον εκτός των άλλων. Βγαίνω λοιπόν προς λυσσαλέα αναζήτηση παπουτσιών. Πόσο σκέφτομαι θα πάρει; Τρία ,τέσσερα μαγαζιά; Πόσο δύσκολο να είναι να βρεις ένα παπούτσι της προκοπής; Πολύ τελικά είναι η απάντηση Γιατί ;Επειδή όλοι φοράνε τα ίδια και τα μαγαζιά δεν σκάνε να φέρουν άλλα.  Πήξαμε στα stan smith.Τι αίσχος είναι αυτό ρε; Η μινιμαλιστικότητα σε παπούτσι. Λες και έχεις πάρει ένα παπούτσι το έχεις λούσει με βενζίνη, το έχεις πλακώσει στο ξύλο, του έχεις ξεκωλιάσει την σόλα και έχεις ρουφήξει από πάνω του κάθε ανδρικότητα. Και γενικότερα όλα τα κωλοadidas με τα ξενέρωτα σχέδια τους. Μετά υπάρχουν τα κλασικά ορειβατικά λες και η μισή ελλάδα αποτελείται από ορειβάτες. Αλλά βέβαια τέτοιες ψωναρες είμαστε. Μετά πάμε στα άλλα τα σιχαμένα asics που έχουν το χειρότερο σήμα που θα μπορούσε να σκεφτεί ποτέ ο ανθρώπινος νους και βγαίνουν σε συνδιασμούς χρωμάτων που θα έκαναν και το pull and bear να ζηλέψει. Και φυσικά μετά τα κλασικά nike, puma που είναι μπασταρδεμένα αθλητικά με κανονικά παπούτσια και στερούνται στυλ και προσωπικότητας. Και φυσικά κατέληξα σε κάτι quicksilver γαμάτα  και όχι πολύ βάρκες. Αγαπημένα μου παπουτσάκια κουράστηκα αλλά σας βρήκα τελικά.

  Ο κόσμος τελικά είναι άδικος με υπάρξεις σαν του λόγου μου. Πρέπει ή να ντύνομαι σαν γέρος επειδή τα πιο φυσιολογικά ρούχα που βρίσκω έτσι είναι ή σαν τρελοπιτσιρικάς και τεκνό και να τσούξω και κανά σκουλαρικάκι και φουλ gtx και δεν συμμαζεύεται. Υπάρχει σωτηρία άραγες; Ναι υπάρχει και μάλιστα γαμάει. Check this out.... www.threadless.com

   Με δέκα δολάρια μεταφορικά άμα πάρεις έξι μπλουζίτσες σου βγαίνει ευρώ παραπάνω της τιμής. Άσε που η  πιο ακριβή κάνει 20 ευρώ γαμεί και δέρνει και τ' αξίζει τα λεφτά της και οι πιο πολλές είναι στα 13 ευρώ αν και εγώ τσίμπησα και μία με 9. Εναλλακτικά υπάρχει και το www.designbyhumans.com/sale με λίγο πιο μέτρια σχέδια αλλά και πάλι γαμιστερά και με χαμηλά μεταφορικά στα 8,5 ευρώ μου φαίνεται . Οπότε τον πούλο μάγκες τραφείτε από τους πιτσιρικάδες επειδή ο καθυστέρας θα σας σνομπάρει πλέον ...

14 σχόλια:

alterMode είπε...

Δίκιο έχεις. Τα pull and bear και τα zara δεν έχουν σωστό αντρικό τμήμα. Αφού εγώ πολλές φορές σκέφτομαι να αγοράσω μπλούζες από κει για να τις φοράω μέσα στο σπίτι...
Όχι πως τα γυναικεία είναι καλύτερα! Δεν έχω καταφέρει να κάτσω πάνω από 10 λεπτά σε τέτοιο μαγαζί. Είναι και τίγκα στον κόσμο!!

//Κατερίνα

Πασχαλίτσα Τιμωρός είπε...

Αγαπητέ Kathy δεν θα εξαπολύσω τεράστιο κατηγορώ υπέρ των γυναικών και κατά των αντρών, παρόλο που ίσως κάτι τέτοιο να περίμενες. Έχεις δίκιο!!!!! Για ποιο ρημάδι λόγο παίρνεις μια απλή αντρική μπλούζα και βάζεις πάνω στρασάκια, γκλίτερ, άσχετα νούμερα;; (αυτό είναι τεράστιο μυστήριο. οι περισσότερες αντρικές μπλούζες έχουν πάνω άσχετα νούμερα). Έχεις δοκιμάσει να κοιτάξεις στα springfield; Είναι οικονομικά και έχουν ωραία σχέδια. Ακόμα και ο πρώην μου που το ντύσιμο δεν είναι ακριβώς ο τομές του, κάτι μπλουζίτσες που του ειχα πάρει από κει τις καταχάρηκε. Για ρίξε μια ματιά.
Και το γυναικείο όμως έχει παγίδες που ούτε καν υποψιάζεσαι. Με ενέπνευσες τώρα. Θα γράψω ποστ για αυτό.

kathysteras είπε...

Κατερίνα γάμησε τα έχουν ξεφτιλήσει πλέον για να βρείς ωραία μπλούζα με γαμάτο σχέδιο πρέπει να δώσεις πάνω από τριάντα ευρώ.

Πασχαλίτσα θα το τσεκέρω αν και ήδη παρήγγειλα . Καλά ναι τα νούμερα τελείως καθυστερημένα. Ιδίως στα τζιν στο pull and bear. Σαν να σου λένε ρε φίλε εμείς εδώ έχουμε τα δικά μας νούμερα και σαπιοκοιλιάδες σαν και σένα δεν έχουν θέση εδώ.

Πασχαλίτσα Τιμωρός είπε...

Δεν λέω για τα νούμερα των μεγεθών, αλλά για τα τυπωμένα νούμερα στις μπλούζες. Που οχτώ στις δέκα έχουν στην πλάτη, στο στήθος, στο σβέρκο, όπου μπορείς να φανταστείς άσχετα νούμερα και κωδικούς. Πχ μια μπλούζα μπορεί να έχει στάμπα 27865 ehrc boston. Ή σκέτους αριθμούς. Ότι να ναι.
Φυσικά και πρόκειται περί παγκόσμιας συνομωσίας...

kathysteras είπε...

Αχααααα με προβλημάτισες τώρα. Για να κάνω τα τηλεφωνάκια μου...

amalthia είπε...

Α Καθυ μου είσαι χαζός τελικά! Βρε βλάκας οι άντρες στέλνουν τις κοπέλες τους να τους ψωνίσουν!!

Εναλλακτικά εάν θέλουν να το παίξουν καλοί και ιντου δε μινινγκ οφ σόπινγκ, πανε μαζί με τη κοπέλα τους και κάθονται στο δοκιμαστηριο ενώ αυτή τους πηγαίνει ρουχα να δοκιμάσουν!

Αχ είναι τόσο τέλεια! Συμβάλλει στο μπόντινγκ μιας σχέσης!

And I think to myself it's a wonderful world! Ή νυσταζω!

ephee είπε...

Σαν αρχή (και σαν άνθρωπος που το πόδι του γράφει πλέον adidas) και μου τα έθιξες, αντιπαρέρχομαι τα stan smith και μοστράρω το τελευταίο μου απόκτημα: http://www.tenisufki.eu/image/ficzer/2009/12/30/adidas-zx500-wiosna-2010.jpg.

Για όλο το άλλο, έχω να σου πω ότι καιρός είναι να ξεκινήσουμε (εγώ το κάνω χρόνια) να ψωνίζουμε online γιατί η κοροϊδία σε τιμές και σχέδια δεν υποφέρεται!
Η τελευταία μπλούζα με βαθύ ντεκολτέ που πήρα ήταν από τα αντρικά! Πάμε καλά;;;!!!

kathysteras είπε...

Amalthia βασικά εγώ δεν βρίσκω μόνος μου και εκνευρίζομαι δεν μπορώ να καταλάβω πως θα βοηθήσει το να εκνευρίζω και την κοπέλα μου. Άσε που αυτής της αρέσουν ακόμα λιγότερες.

Ephee είπαμε θετική ενέργεια αλλά παππούτσι χωρίς μαύρο χρώμα πάνω του εγώ δεν μπορώ να βάλω. Καλά έτσι και αλλιώς πλέον δεν έχω άλλη επιλογή εκτός από το να μείνω με πέντε μπλούζες οπότε να 'ναι καλά το treadless

Ανώνυμος είπε...

μ'αρέσεις,πολύ μ'αρέσεις,στο ξαναείπα ;)

kathysteras είπε...

Χαίρομαι ;)

ephee είπε...

Πρέπει να ανεβάσω φωτομαθήματα στο noikokyrokoritso πως να φτιάξεις το μπλουζάκι σου μόνος σου..

Ο λόγος που δεν το έχω κάνει ακόμα είναι επειδή η αγαπημένη μου δημιουργία γράφει

"i never finish anyth..."

kathysteras είπε...

Καλά αυτό με εκφράζει κάργα. Αλλά βασικά κοίταζα για μπλούζες με ωραία σχέδια όχι τόσο με ατάκες.

Parakmiako Ergaleio είπε...

Anatrixiasa. Gia mia stigmh nomiza oti to agori mou eixe blog kai to vrhka edw tyxaia :P
Ti sto diaolo?! Se ola sumfwneite?!?!? Parton kai phgainete na vreite mazi ta jeans sas kai ta mplouzakia sas giati ta dika mou neura tha spasoun opou na'nai. Poses fores tou'xw pei oti dn peirazei na'xei kai kana diakritiko skisimataki to jean..dn m'akouei :P


Ntaksei, as to paradextw omws...sumfwnw s'auta pou les. Genika prowtheitai h moda twn metrosexual se sunduasmo me flwriniwth :-/ sketh frikh. Travate loipon ki eseis ton diko sas golgotha sta pswnia :P

Tip: mhn ksexnate oti yparxoun kai tosa magazia pou mporeite na typwsete ta T-shirt pou goustarete ;) opote glitwnete kai to psaksimo anamesa sta gay blouzakia twn bershka.

kathysteras είπε...

Καλά φαντάσου άμα πάμε μαζί του για ψώνια παίζει να χαθούμε κάπου στον χωροχρόνο και να μας βρούνε δεκαετίες μετά σε ένα νησί στην μέση του πουθενά να μιλάμε μία ακατανόητη γλώσσα.
Αυτά είναι λίγο πρόχειρα γι'άυτό δεν τρελαίνομαι και οι ατάκες μου φαίνονται λίγο κάπως . Εξ'άλλου είμαι και πολύ ώριμος για τέτοια. Αλλά έτσι και αλλιώς πλέον είμαι καλυμένος για καναδυό χρόνια με αυτές που παρήγγειλα .